عادت کردم که دیگه کنارم نباشی

یه سالیه که ازپیشم رفتی

بااینکه میگفتی دوریم سخته یه ثانیه

وحالاازهم دیگه ماچه دوریم وبدون تو بهم ریخته حال روحیم

چیه؟نگامیکنی زیرچشی

فکراینی که ایندفه میدم گیر به چی!

من که رفتم فقط امیدوارم یه روزتوهمازاین کارات سیربشی!

نه...دیگه به دستت اتومیدم نه دیگه  به هیچ کسی جاتو میدم...

من بدترین روزاموباتودیدم دیگه ازت ناامیدم

جدایمون تنها داشت دوحالت وسه من سخت بود ولی واسه تو راحت

بذابرو چون اگه راستشوبخوای دیگه بیزارم از دیدن دوبارت

من هنوزم توفکرتم یه سره فقط امیدوارم این روزابگذره

میدونم حالتو بدون من بهتره

چی میشد معرفت داشتی تویه ذره

 

چه کارایی واست میکردم نمیدیدی

ببین من پردردم نمیبینی

رفتامم باتوسردن نمیبینی؟

چراجایی تومنوگردن نمیگیری

نه..ازت میخوام بیای پیشم...

نه دیگه بادروغت سیامیشم

من دیگه واسم مهم نی اصن بعدمن رفیق صمیمیات کیامیشن

شایدنمیتونستی با یکی باشی

شاید...دوس داشتی قاطیه اکیپ هاشی!

شاید...توهم زیاد دردودلات..

شاید...بودتقصیرهردوی ما..

واسه موندنت نمیکنم تلاشی

خوشبحال اونی که الان براشی

منم که دیگه خب به این عادت کردم که تو شرایط سخت

کنارم نباشی...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 دی 1394 ا 17:47 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.